• 8.298.424 stemmen

Two Guys, a Girl and a Pizza Place (1998-2001)

4 seizoenen

Met onder meer: Traylor Howard, Richard Ruccolo en Ryan Reynolds

Release datum: 10 maart 1998

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Two Guys, a Girl and a Pizza Place

Het leven van drie twintigers: Pete, een neurotische student architectuur, Berg, een luie medisch student, en Sharon, een stoere meid met een klein hartje. Studenten Pete en Berg wonen samen in een appartement en bezorgen pizza's, terwijl Sharon het moeilijk heeft met haar baan en liefdesleven.

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over Two Guys, a Girl and a Pizza Place

avatar van jordandejong

jordandejong

maandag 23 november 2015
Two Guys, a Girl and a Pizza Place seizoen 1 Geweldig eerste seizoen van deze sitcom. De luie, onvolwassen Berg en de meer serieuze Pete vullen elkaar uitstekend aan. Ook Sharon is, omdat ze qua gedrag gewoon een van de jongens is, een grappig character. Aangevuld door pizzabaas Bill natuurlijk.

Vrijwel elke aflevering is het genieten.. Of het nou om Berg's geneesmiddellen onderzoeken gaat (jammer dat ze daaf later mee gestopt zijn) of om Pete's gestoorde nieuwe vriendin. De situaties van de laconieke personages zijn op scherpe wijze geschreven... Geen seconde mee verveelt.
avatar van jordandejong

jordandejong

donderdag 26 november 2015
Two Guys, a Girl and a Pizza Place seizoen 2 Ook seizoen 2 van deze sitcom voldoet volledig aan de verwachting.

Het seizoen begint enorm sterk met een aantal van mijn favoriete afleveringen tot nu, maar krijgt een dipje wanneer het opderingerige romantische plotje tussen Ashley en Berg hele afleveringen in beslag gaat nemen. Weinig leuks aan, en de serie is gewoon het grappigst als het focust op de drie hoofdpersonages. Gelukkig is het tweede gedeelte van het seizoen weer als vanouds grappig. Vooral Pete, die gestopt is met school en dus werkelijk helemaal niks meer te doen heeft, is dit seizoen legendarisch.

Jammer genoeg zijn seizoen 3 en 4 een stuk moeilijker te vinden op het interwebs...