ad

Met onder meer: Laura Fraser, Siobhan Finneran en Don Gilet

Release datum: 11 juni 2017

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Loch, The

In een gemeenschap die wordt gedragen door mythes en ontembare natuur, wordt de zoektocht naar een seriemoordenaar rond Loch Ness een kwestie van leven en dood voor de lokale detective Annie Redford. Annie heeft nog steeds moeite met het verwerken van haar eerste moordzaak. Wanneer het lichaam van Niall Swift aan de voet van Carn Mohr Mountain wordt gevonden, en een menselijk hart bij Loch Ness, begint er een nachtmerrie voor een klein dorpje. De prachtige omgeving in de Highlands wordt de locatie van een aantal gruwelijke daden.

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over The Loch

james_cameron_mm

zondag 26 november 2017
The Loch seizoen 1 Best onderhoudend en spannend, deze zesdelige miniserie over een moordenaar die huishoudt rond het meer van Loch Ness, maar het is allemaal net iets te gezellig. De plot steekt weliswaar vernuftig in elkaar, maar meer dan eens wordt de boel bijeen gehouden door toevalligheden. Tel daarbij de niet al te geloofwaardige cast en je kunt wel stellen dat we hier niet met een hoogvlieger te maken hebben. Hele mooie plaatjes van de omgeving, dat wel.
avatar van tommykonijn

tommykonijn

woensdag 13 december 2017
The Loch seizoen 1 Ik sluit me aan bij het bovenstaande. The Loch weet vooral te vermaken, maar niet zozeer te overtuigen. Het steekt allemaal goed in elkaar en de uiteindelijke ontknoping is verrassend, maar daar staat tegenover dat het allemaal erg vergezocht is. Men heeft veel te danken aan de schitterende locaties, die bijdragen aan de grimmige, mysterieuze sfeer. Ik vond de serie overigens in meerdere opzichten wat op Broadchurch lijken (Annie/Lauren deed me enigszins denken aan Miller/Hardy en het blauwe touw kan natuurlijk ook niet onopgemerkt blijven), maar The Loch haalt nooit het niveau van die serie. Zeker leuk om eens gezien te hebben, maar indrukwekkend vond ik het niet.