• 8.986.001 stemmen

Man with a Plan (2016-2020)

Status: Geannuleerd

Genre: Komedie

Ontwikkeld door: Jackie Filgo en Jeff Filgo

Met onder meer: Matt LeBlanc, Liza Snyder en Grace Kaufman

Release datum: maandag 24 oktober 2016

Eerst uitgezonden op: CBS (Verenigde Staten)

Plot Man with a Plan

Aannemer Adam ontdekt dat het zorgen voor zijn drie kinderen misschien wel de moeilijkste baan is die hij ooit heeft gehad. Wanneer Adam's vrouw Andi weer gaat werken, merkt hij dat hij de opvoeding enorm onderschat heeft. Met de hulp van zijn vrouw en een aantal andere gestreste ouders ontdekt Adam hoe hij om moet gaan met zijn nieuwe levenswijze.

Meningen over Man with a Plan

vrijdag 22 december 2017
Man with a Plan seizoen 1 Ik begon deze sitcom afgelopen zomer te volgen, gelijktijdig met The Odd Couple. Alleen jammer dat Veronica beide series niet volledig heeft uitgezonden, waardoor ik ze uiteindelijk online heb moeten verder kijken. Man with a Plan is een vermakelijke komedie, maar eigenlijk net iets te braaf om écht grappig te worden. Wat me op den duur een beetje begon tegen te staan is dat de afleveringen nogal afgebakend zijn. Er doet zich een probleem voor binnen het gezin en binnen de aflevering wordt het weer netjes opgelost. Uiteraard is dit bij veel sitcoms het geval, maar hier zijn het wel meermaals enigszins belachelijke conflicten/misverstanden. Het niveauverschil tussen de afleveringen vond ik overigens soms best groot. Er zaten afleveringen bij waarbij ik meermaals heb zitten grinniken, terwijl dit bij minstens evenveel afleveringen helemaal niet het geval was. Hetgeen de serie redt, is onder meer de korte duur van de afleveringen. Hierdoor blijft de amusementswaarde hoog en is het ook niet zo erg als er eens een mindere aflevering voorbij komt. Daarnaast blijf ik het leuk vinden om Matt LeBlanc aan het werk te zijn. Zijn rol is uiteraard niet zo iconisch als die in Friends, ondanks dat Adam genoeg overeenkomsten vertoont met Joey, maar hij doet het desondanks zeer sympathiek. Zijn samenspel met Liza Snyder is ook leuk; ik zag zeker chemie tussen de twee. Andere personages, zoals Don en met name Lowell, hebben wat meer tijd nodig om warm te draaien, maar halverwege het seizoen beginnen ook zij hun momentjes te krijgen. Man with a Plan zal niet zo snel ervoor zorgen dat je in een deukt ligt, maar het is een leuke serie om erbij te hebben. Het kijkt gemakkelijk weg en er komen zeker grappige scènes voorbij. Ik denk wel dat als ze van plan zijn deze serie te blijven maken, er wat meer pit in moet komen. 3*

zondag 13 mei 2018
Man with a Plan seizoen 2 [user=912]Esteban[/user] Is vandaag zelfs verlengd voor een 3e seizoen