• 8.985.316 stemmen

Modern Family

Modern Family seizoen 12?

Zal er een seizoen 12 beschikbaar komen voor de tv-serie Modern Family? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Modern Family.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Modern Family (Seizoen 11) dateert van 2019.

Modern Family Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 12) van Modern Family? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Modern Family seizoen 12 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Modern Family Serie Informatie

Modern Family is een Komedie-serie uit 2009-2020. Geregisseerd door Gail Mancuso met onder meer de acteurs Ed O'Neill, Sofía Vergara en Julie Bowen .

Modern Family volgt de families van Jay Pritchett, zijn dochter Claire Dunphy en zijn zoon Mitchell Pritchett. Claire is een echte huisvrouw, Jay is getrouwd met een jongere vrouw en heeft ook nog een zoon in de pubertijd en Mitchell en zijn vriend hebben een Vietnamese baby geadopteerd.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,57 met in totaal 1.246 stemmen. De serie heeft momenteel 11 seizoenen.