Mijn Series +

Buddy Thunderstruck - Seizoen 1 (2017)

1 stem

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Ryan Wiesbrock
met de stemmen van Brian Atkinson, Debi Derryberry en Justin Michael

Buddy Thunderstruck is een extravagante actie-komedie, tot leven gebracht met stop-motion techniek. We volgen de avonturen van een semi-truck racende hond met de naam Buddy en zijn monteur, een albino fret. De setting is Greasepit, een door races geobsedeerde plek boordevol opvallende karakters. Verbande nitro, gierende banden, krachtige versnellingen en slingerende manoeuvres zijn dagelijkse kost in Greasepit.

1. Buddy Double / Beaver Dam Fast Pizza
  2. To Protect and Swerve / Robo-Truck of the Future
  3. Get the Hock Out / Thunderstruck Rad Cab
  4. Thunder Fu / Funny Money
  5. Moneybags and His Monster / Sneezing Fits of Death
  6. Truck Cab in the Woods / Truck Stop Clerks
  7. Haters of the Lost Arcade / Stunt Fever
  8. Cannonballistic / Mayor or May Not
  9. Hit and Dumb / Babysitters Yo!
  10. Buddy Shreds / Opposite of Awesome
  11. A Bro for Weaselbrat / Health Nuts
  12. Moneybags Changes Everything
avatar van Robbie.T.
Vreselijk. Geen idee voor wie dit precies bedoeld was. Het is veel te kinderachtig voor volwassen maar ongeschikt voor kinderen. De grappen zijn voorspelbaar, volledig uitgemolken en worden slecht gebracht. Het verhaal stelt niets voor en de personages alles behalve memorabel. Ik zou lekker wat anders gaan kijken Esteban.