Mijn Series +

Fallet - Seizoen 1 (2017)

Alternatieve titel: The Case

Zweden
Misdaad / Komedie

ontwikkeld door Erik Hultkvist en Rikard Ulvshammar
met Adam Godley, Lisa Henni en Lia Boysen

In Fallet levert het onderzoek van de Zweedse rechercheur Sophie Borg en haar timide Britse collega Tom Brown naar een gruwelijke moordzaak maar bar weinig resultaat op. Tom en Sophie hebben ondertussen al het geduld van hun bazen opgebruikt en moeten snel resultaten boeken omdat hun carrières op het spel staan. Toch wil het maar niet vlotten in de zaak. Wanneer ze dan eindelijk menen de moordenaar opgepakt te hebben, blijkt toch niets zoals het lijkt. De vele miscommunicaties binnen het team werken ook niet bepaald mee.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
avatar van Robbie.T.
Onbegrijpelijk hoge score hier. Waardeloze serie die aan elkaar hangt van de meest uitgemolken, tenenkrommend slechte humor. Het acteerwerk is ver beneden de maat en het verhaal is totaal niet interessant. Dan te bedenken dat ik dit heb opgezet met het idee dat ik misschien een nog niet vaak geziene parel ontdekt had... nee, de reden dat dit niet vaak bekeken is werd me na de eerste paar minuten van deze show al meteen duidelijk. Snel wat anders gaan kijken zodat ik dit van mijn netvlies kan proberen te verwijderen.

avatar van DjFrankie
Na 1 1/2 aflevering gestopt. Te flauw en te dom deze serie. Geen score derhalve.