Mijn Series +

Preacher - Seizoen 3 (2018)

Avontuur / Fantasy

ontwikkeld door Garth Ennis
met Dominic Cooper, Ruth Negga en Joseph Gilgun

Preacher vertelt het verhaal van Jesse Custer, een conflicterende predikant in een klein stadje in Texas. Het stadje wordt bewoond door een mysterieuze entiteit die hem in staat stelt om zeer onconventionele krachten te ontwikkelen. Jesse, zijn ex-vriendin Tulip en een Ierse vampier genaamd Cassidy beginnen aan reis reis om God te vinden...letterlijk. Ze worden echter achterna gezeten door de Saint of Killers, een onsterfelijke moordmachine gewapend met een stel bovennatuurlijke Colt revolvers en de kracht om een heel leger te vernietigen.

1. Angelville
  9. Schwanzkopf
  10. The Light Above
avatar van Kos
Kos
Hmz.. eerste episode viel nogal tegen vergeleken met vorige 2 seizoenen.

avatar van Kos
Kos
Ik stop er mee. Weer een serie die wel heel snel achteruit gaat.

avatar van daan258
Jammer dat dit seizoen weer stukke minder is.
Het 2e seizoen was een grote verbetering ten opzichte van het 1e. Maar hier gaat het niveau weer flink omlaag.
Veel saaie momenten, minder actie, gore en verhaal.