Mijn Series +

Raised by Wolves - Seizoen 1 (2015)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Caroline Moran en Caitlin Moran
met Helen Monks, Alexa Davies en Rebekah Staton

Raised by Wolves vertelt het verhaal van de familie Garry. Deze familie, bestaande uit zeven personen, woont in een slechte wijk in Wolverhampton, Engeland. Della, de alleenstaande moeder, moet haar zes kinderen, Germaine, Aretha, Yoko, Mariah, Wyatt en Cher, zien te verzorgen en opvoeden. Hoewel ze dit in haar eentje probeert te bewerkstelligen, krijgt ze vaak hulp van 'Grampy' die maar wat graag zijn wijsheden met zijn kleinkinderen komt delen. Met zeven mensen in een flat wonen levert echter de nodige onderlinge spanningen op.

1. Hand Jam
  2. Yoko's Got Talent
  3. Mehmesis
  4. The IPhone, the Bitch and the Wardrobe
  5. Little Orphan Mannie
  6. The Dorch

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.