Mijn Series +

X Company - Seizoen 2 (2016)

1 stem

Canada
Drama / Oorlog

ontwikkeld door Mark Ellis en Stephanie Morgenstern
met Evelyne Brochu, Jack Laskey en Connor Price

Vijf hoogopgeleide jonge rekruten, uit Canada, Amerika en Groot Brittannië, zijn uit hun gewone leven gehaald om te trainen als agenten in een ultra-geheime faciliteit op de oevers van Lake Ontario. Deze agenten handelen achter de vijandelijke linies, waar ze een open doelwit voor marteling en executie zijn. Van elegante hotels tot afschuwelijke locaties in het veld; het is de ene riskante operatie na de andere. Het team doet er echter alles aan om ervoor te zorgen dat onschuldigen gerechtigheid krijgen en de daders aangepakt worden.

1. Creon Via London
  7. La Vérité Vous Rendra Libre
  8. Fatherland
  9. Butcher and Bolt
  10. August 19th

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.