Mijn Series +

The Split - Seizoen 1 (2018)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Abi Morgan
met Nicola Walker, Stephen Mangan en Barry Atsma

The Split gaat over het snelle circuit van machtige vrouwelijke echtscheidingsadvocaten bezien vanuit het perspectief van de drie zussen Hannah, Nina en de jongste, Rose. Hannah en Nina zijn vooraanstaande echtscheidings - en familierechtsadvocaten bij concurrerende firma's, terwijl Rose nog op zoek is naar haar plaats in het leven. Ondanks hun sterke carrière, gaat het privéleven van de zussen niet bepaald over rozen. Zo is hun vader al dertig jaar afwezig en wanneer hij plotseling terugkeert zorgt dit voor de nodige opschudding. Dit wordt ook nog eens extra bemoeilijkt omdat ze tegelijkertijd druk bezig zijn met grote, ingewikkelde zaken op het werk.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van DjFrankie
Goeie rol van Atsma in deze advocatenserie volop dramatiek. Er zal wel een 2de serie komen, die zal ik zeker gaan zien.

mooie serie, alleen die Atsma, waarom ??