Mijn Series +

Ballers - Seizoen 4 (2018)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Stephen Levinson
met Dwayne Johnson, Rob Corddry en John David Washington

'Ballers' draait rond de levens van een groepje footballspelers, zowel vergane glories als huidige helden. Dwayne Johnson vertolkt de rol van Spencer Strasmore, een op rust gestelde speler. Andere personages in de reeks zijn Charles, een sympathieke ex-pro die op zoek gaat naar een nieuwe carrière; Ricky, een sportman die even gedreven als spiritueel is; Joe, een financieel adviseur die zich in allerlei bochten wringt om erbij te horen; Jason, een sportimpresario die zich in de hoogste kringen beweegt; Vernon, een speler die heel erg met zijn gezin begaan is; Julie, de vrouw van een ex-sporter; Stephanie Michaels, een verslaggeefster van ESPN die een romance beleeft met Spencer; en Tina, de weduwe van één van Spencers beste vrienden.

1. Rough Ride
  2. Don't You Wanna Be Obama?
  3. This Is Not Our World
  9. There's No Place Like Home, Baby
Nice!

Zalig begin alweer.

avatar van Apollinisch
Jared Goff, de #1 draft pick van 2016 en de startende quarterback van de L.A. Rams: "I don't usually get out to these functions that often. I'm home in bed by like 9:00, watching Harry Potter or something."

avatar van Apollinisch
Twee afleveringen later is het lachen me wel weer vergaan. Ballers moet natuurlijk ook z'n zegje doen over Kaep en gaat SJW. Zucht.

Apollinisch schreef:

Ja, en dat doen ze heel goed vind ik.

Als ze niks hadden gezegd was er (vooral in Amerika) net zo goed veel kritiek.
Hier belichten ze het nu wel goed hoe het is en ook heel slim om dat via de opvliegende Ricky te doen.

Benieuwd waar het volgende seizoen heen gaat!