• 8.985.673 stemmen

The Letdown - Seizoen 1 (2017)

Show titel: The Letdown

Ontwikkeld door: Sarah Scheller en Alison Bell

Met: Alison Bell, Duncan Fellows en Sacha Horler

Oorsprong: Australië

Datum van release: woensdag 25 oktober 2017

Eerst uitgezonden op: ABC (Australië)

Plot The Letdown

In The Letdown volgen we Audrey, die net moeder is geworden van Stevie. Ze probeert het moederschap positief te benaderen, maar dat gaat lastig. Ze is constant moe van de onderbroken nachten en heeft last van lekkende borsten, sociale isolatie, en de drang om de beste moeder te zijn. Haar man Jeremy doet zijn best, maar weet niet echt wat hij aanmoet met Stevie. Haar moeder Verity is teveel met zichzelf bezig en zijn ouders Gene en Carol bedoelen het goed, maar zij zorgen ervoor dat ze zich vreselijk voelt.

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

1. 1. Pilot

25 oktober 2017 (30 minuten)

Kersverse moeder Audrey heeft moeite om de steun te krijgen die ze nodig heeft van haar lokale oudergroep, haar overwerkte partner en zelfs de drugsdealer van de buurt.

2. 2. Frankenstein

1 november 2017 (30 minuten)

De uitgeputte Audrey en Jeremy beginnen aan een slaaptraining. Een ongelukje tijdens een filmuitje met de nieuwe moeder Sophie eindigt in een bekentenis op het toilet.

3. 3. Genealogy

8 november 2017 (30 minuten)

Wanneer de ouders van Jeremy komen logeren, wordt Audrey gek van de 'hulp' van zijn moeder. Martha van de oudergroep maakt zich zorgen over de spermadonor van haar baby.

4. 4. Trivial Pursuits

15 november 2017 (30 minuten)

Audrey zoekt hulp wanneer ze last krijgt van 'mamsbrein'. Na een sollicitatiegesprek heeft de nieuwe vader Ruben een openbaring die zijn vrouw Ester koud laat.

5. 5. Super Mum

22 november 2017 (30 minuten)

Jeremy denkt dat hij een teken van God heeft gekregen. Audrey gaat werken bij Ester, die een bijzonder verzoek heeft. Barb steelt de show op de carrière-dag van haar kids.

6. 6. Mother Nature

29 november 2017 (30 minuten)

Audrey bezoekt haar oma op het platteland, waar ze een of andere paardentherapie krijgt. Intussen heeft Jeremy moeite om in zijn eentje voor Stevie te zorgen.

7. 7. Matrescence

6 december 2017 (30 minuten)

Als Georgia zegt dat ze uit een café is gezet toen ze borstvoeding gaf, houdt de moedergroep een protestactie. Audrey hoort dat Jeremy een baan aangeboden heeft gekregen.

Leuke serie terwijl ik helemaal niet van komedie hou.