Mijn Series +

Sneaky Pete - Seizoen 2 (2018)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door David Shore en Bryan Cranston
met Giovanni Ribisi, Marin Ireland en Margo Martindale

Marius (Giovanni Ribisi) is een net vrijgelaten gevangene, die de identiteit van zijn celgenoot Pete Murphy overneemt om te ontsnappen aan zijn verleden. De mensen om hem heen lijken hem te geloven - of toch niet? Het lijkt erop dat Marius een minstens net zo gevaarlijke wereld binnentreedt als de wereld die hij zo wanhopig probeert te ontvluchten.

1. The Sinister Hotel Room Mystery
  8. Marius Josipovic
  9. Buffalo Soldiers
  10. Switch
avatar van Harleen Quinzel
Het tweede seizoen van Sneaky Pete maakt initieel wat minder indruk door het lagere tempo van de eerste afkeveringen. De dreigende schaduw van Bryan Cranston ontbreekt en dat zorgt voor een gebrek aan urgentie en te veel nadruk op familiedrama. Zoals een goeie con zet de serue echter voorzichtig verhaallijntjes in gang die halverwege het seizoen echt op stoom beginnen te lopen om uiteindelijk netjes te klikken. De cast met Ribisi en Martindale op kop blijft genieten.