Mijn Series +

Instinct - Seizoen 1 (2018)

Drama / Thriller

ontwikkeld door Michael Rauch
met Alan Cumming, Bojana Novakovic en Naveen Andrews

Dr. Dylan Reinhart is een begaafde auteur, universiteitsprofessor en voormalig CIA agent. In Instinct wordt Reinhart weer teruggetrokken in zijn oude leven door NYPD detective Lizzie Needham om haar te helpen een seriemoordenaar te stoppen, die het eerste boek van Reinhart gebruikt als leidraad. Reinhart voelt zich genoodzaakt de zaak aan te nemen, komt uit zijn pensioen en maakt gebruik van zijn oude vaardigheden.

1. Pilot
  10. Bye Bye Birdie
  11. Blast From the Past
  12. Wild Game
  13. Tribal
  • volgende aflevering: zaterdag om 20:30 uur (aflevering 3, Net 5)
avatar van renzoroy
Niet veel bijzonders. Weer een serie waarin een detective duo elke aflevering een moordzaak onderzoekt en aan het einde van de aflevering heeft opgelost. Leuk voor tussendoor. Wel leuk om Whoopi Goldberg zo nu en dan te zien in een bijrolletje