Mijn Series +

Quincy, M.E. - Seizoen 8 (1982-1983)

Alternatieve titel: Quincy

1 stem

Drama / Mystery

ontwikkeld door Glen A. Larson en Lou Shaw
met Jack Klugman, Robert Ito en Val Bisoglio

Na het overlijden van zijn vrouw Helen sluit dokter R. Quincy zijn praktijk en gaat hij werken als forensisch arts voor het Los Angeles County Coroner's Office. Hier onderzoekt hij of omgekomen personen op een natuurlijke manier zijn gestorven of dat er sprake is van een misdrijf. Ook als Quincy levende personen ervan verdenkt dader of juist slachtoffer te zijn van een ernstig delict of vergrijp, komt hij in actie. Hoewel zijn theorieën hierbij regelmatig worden betwist, vertrouwt Quincy op zijn deskundigheid en zoekt hij zo nodig net zo lang door tot hij de waarheid boven tafel heeft, ongeacht of hij daarmee vriend en/of vijand tegen zich in het harnas jaagt.

1. Baby Rattlesnakes
  19. Murder on Ice
  20. Women of Valor
  21. Suffer the Little Children
  22. An Act of Violence
  23. Whatever Happened to Morris Perlmutter?
  24. The Cutting Edge

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.