Mijn Series +

Happy! - Seizoen 1 (2017-2018)

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Grant Morrison en Darick Robertson
met Christopher Meloni, Medina Senghore en de stem van Patton Oswalt

Nick Sax is een dronken en corrupte voormalige politieagent die een huurmoordenaar wordt. Hij raakt verstrikt in de wereld van terloopse moorden, zielloze seks en verraad. Nadat een klus verkeerd gaat wordt zijn beschonken leven volledig op zijn kop gezet door een klein vasthoudend positieve denkbeeldig gevleugeld paard genaamd Happy.

1. Saint Nick
  2. What Smiles Are For
  3. When Christmas Was Christmas
  4. Year of the Horse
  5. White Sauce? Hot Sauce?
  6. The Scrapyard of Childish Things
  7. Destroyer of Worlds
  8. I Am the Future
avatar van renzoroy
Serie was leuker geweest als dat domme geanimeerde paard er niet in zat. Oftewel, schop Happy er uit, geef de serie een andere titel en focus gewoon puur op Nick Sax, zoals die is, hou de zwarte humor en actie er in. Dan heb je gewoon een goede en vette serie. Nu zit je een serie te kijken die duidelijk gericht is op volwassenen, alleen dan met een cartoon figuurtje... en dat is voor mij tot nu toe het enige minpunt.

avatar van horizons

Eerste aflevering gezien en die eenhoorn vond ik juist nodig voor het effect.

avatar van Esteban
Potver, ik kan er maar niet opkomen, maar dit idee bestond al min of meer. Het was een vrouw en een wit computergeanimeerd beest ... Hoe heet deze show ook weer? Het was enkele jaren geleden (dit decennia) en een flop qua kijkcijfers.

avatar van horizons
Geen idee maar mij doet deze serie constant aan Shrek laten denken.

avatar van horizons
Wat een geschifte serie. Aanrader als je vreemd leuk vind.

avatar van renzoroy
Esteban schreef:

Imaginary Mary met Jenna Elfman bedoel je denk ik

Begon aardig, maar gaat te lang door. De humor en het geweld worden daardoor nogal saai op den duur.

avatar van Dorstigjimmyke
Het ziet er veelbelovend uit, maar ik weet niet of ik op een pratende eenhoorn zit te wachten.

HALVE TAMME. (moderator)
Christopher Meloni komt in mijn boekje als steengoede acteur voor (Law & Order: SVU. Elliot Stabler: bikkelhard en zeer rechtvaardig). Mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Apart gezet in 'mijn lijst' op Netflix.

HALVE TAMME. (moderator)
Series die ik aan het volgen ben even aan de kant geschoven voor
Happy! Geen spijt van kan ik jullie melden. Seizoen 1 bijna voltooid.
Seizoen 2: here i come!

Hocus Pocus M.....fucker!

Fan! Wanneer ben je fan iets of iemand? Ben nog nooit ergens fan van geweest eigenlijk. Wat ik wel
weet is dat Happy! een super vette serie is. Met regelmaat liepen de tranen over mijn wangen van
het lachen . 8 komische/bikkelharde afleveringen, fantastisch script en een goede cast. Christopher
Meloni speelt naar mijn mening de sterren van de hemel. Wat kan die man bizarre/gekke koppen
trekken zeg! Net zoals zijn rol in Law & Order: Special Victims Unit is ook deze rol hem op het lijf
geschreven. Patrick Fischler (Smoothie). Nice, nice en nog eens nice! Zijn rol is psycho o o . In zo
een rol komen zijn acteerprestaties het best tot zijn recht vind ik. Happy! Mijn eerste keus zou niet
op Patton Oswalt zijn gevallen. Ik had eerder gedacht aan Jim Carrey ofzo. Maar gaandeweg het
seizoen kan ik de keuze zeer zeker begrijpen. Na het zien van de laatste aflevering ben ik volledig
overtuigd. Happy=Patton en Patton=Happy. De muziek die in Happy! ten gehore wordt gebracht is
ook nog even het noemen waard. Trip down memory lane. Heerlijk!

Beste leden van TvM. Ik heb mijn eigen echt maar dan ook echt geen seconde verveeld.

Happy! - Seizoen 1: meer dan geslaagd. Op naar seizoen 2.

Vierenhalve ster van mijn kant.

Bij dat russische roulette onder die sprookjesfiguren ging ik wel even stuk.