Mijn Series +

Drama / Misdaad
Miniserie, 200 minuten

ontwikkeld door Richard Cottan
met Peter Mullan, Harry Lloyd en Anastasia Hille

Een voormalige bende baas, Richie Beckett, wordt een gerespecteerde zakenman als hij zijn hulp aanbied voor een wederopbouw van een pier. Maar Richie's geest verslechtert en zijn bende die hij runt samen met zijn zoons wordt aangevallen door een rivaliserende en zeer gewelddadige bende.

1. Fear
  2. Anger
  3. Despair
  4. Death
avatar van Robbie.T.
Fantastische mini-serie met Peter Mullan die de show steelt als de dementerende voormalige maffiabaas Richie Beckett. De serie kent een mooie balans tussen drama en misdaad en weet elke minuut te boeien. Onderhand is het alweer een jaar of vier, vijf geleden dat ik de serie gezien heb, maar nog vrijwel alles is me bijgebleven.