Mijn Series +

The Girlfriend Experience - Seizoen 2 (2017)

ontwikkeld door Lodge Kerrigan en Amy Seimetz
met Louisa Krause, Anna Friel en Carmen Ejogo

“The Girlfriend Experience” verkent de relaties van de meest exclusieve courtisanes die hun cliënten voorzien van veel meer dan alleen seks. Deze leveranciers – of GFEs (Girlfriend Experience) – delen intimiteiten vaker aan romantische partners of echtgenoten en echtgenotes, daardoor worden ze quasi-geliefden en vertrouwelingen die rijkelijk worden betaald voor hun tijd.

1. Leverage
  12. Making Amends
  13. Free Fall
  14. Relapse
avatar van renzoroy
Helaas een stuk minder dan het briljante 1e seizoen. Ik vind het ook vervelend dat het 2 verhaallijnen zijn die om de aflevering verder gaan. Dat vind ik vooral vervelend omdat ik de 2e verhaallijn een stuk minder boeiend vind, dan de al niet zo boeiende 1e verhaallijn. In dit seizoen zitten ook veel te veel seks scenes, waardoor je het idee hebt dat je meer een porno serie zit te kijken. In seizoen 1 was de balans tussen seks scenes en niet seks scenes veel beter afgesteld. Had wat mij betreft bij 1 seizoen mogen blijven.

avatar van renzoroy
Verlengd voor een 3e seizoen, na 2 jaar stilte...