Mijn Series +

JAG - Seizoen 1 (1995-1996)

Alternatieve titels: J.A.G. | Judge Advocate General | J*A*G

Actie / Misdaad

ontwikkeld door Donald P. Bellisario
met David James Elliott, Catherine Bell en Patrick Labyorteaux

In de Amerikaanse marine wordt het strafrechtelijk onderzoek uitgevoerd onder verantwoordelijkheid van JAG, de Judge Advocate General. Een van de onderzoekers is luitenant commandant Harmon ‘Harm’ Rabb Jr, een voormalig Navy gevechtspiloot die als gevolg van een ongeluk een andere carrièrepad volgt bij JAG. De mensen van JAG zijn advocaten die niet alleen het strafrechtelijk onderzoek uitvoeren, maar ook optreden als verdedigend advocaat of als aanklager. Luitenant Sarah MacKenzie is de partner van Harm Rabb bij zijn onderzoeken. De JAG staat onder de bezielende leiding van Admiraal Alberto Jethro ‘A.J.’ Chegwidden.

1. A New Life (1)
  19. Recovery
  20. The Prisoner
  21. Ares
  22. Skeleton Crew

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.