Mijn Series +

JAG - Seizoen 2 (1996-1997)

Alternatieve titels: J.A.G. | Judge Advocate General | J*A*G

Actie / Misdaad

ontwikkeld door Donald P. Bellisario
met David James Elliott, Catherine Bell en Patrick Labyorteaux

In de Amerikaanse marine wordt het strafrechtelijk onderzoek uitgevoerd onder verantwoordelijkheid van JAG, de Judge Advocate General. Een van de onderzoekers is luitenant commandant Harmon ‘Harm’ Rabb Jr, een voormalig Navy gevechtspiloot die als gevolg van een ongeluk een andere carrièrepad volgt bij JAG. De mensen van JAG zijn advocaten die niet alleen het strafrechtelijk onderzoek uitvoeren, maar ook optreden als verdedigend advocaat of als aanklager. Luitenant Sarah MacKenzie is de partner van Harm Rabb bij zijn onderzoeken. De JAG staat onder de bezielende leiding van Admiraal Alberto Jethro ‘A.J.’ Chegwidden.

1. We the People
  12. The Guardian
  13. Code Blue
  14. Cowboys and Cossacks
  15. Rendezvous
Onderhoudende serie met sympathieke personages, destijds veel gezien op tv.