Mijn Series +

Shameless - Seizoen 3 (2013)

Komedie / Drama

ontwikkeld door Paul Abbott en John Wells
met Justin Chatwin, William H. Macy en Emmy Rossum

Frank Gallagher is de trotse vader van zes knappe, onafhankelijke kinderen, die beter af zouden zijn zonder hem. Het beetje geld dat ze nog hebben besteedt Frank in de kroeg totdat hij bewusteloos op de vloer ligt. Ondanks dat weten de kinderen steeds manieren te vinden om toch op te groeien. Het is wellicht geen familie zoals je ooit eerder bent tegengekomen, maar ze verontschuldigen zich er ook niet voor hoe ze zijn.

1. El Gran Canon
  2. The American Dream
  3. May I Trim Your Hedges?
  4. The Helpful Gallaghers
  10. Civil Wrongs
  11. Order Room Service
  12. Survival of the Fittest
avatar van DjFrankie
Hier in dit seizoen wordt de verhaallijn van Engelse serie meer losgelaten. Sheila krijgt haar eigen verhaallijn, en Fiona is natuurlijk nog steeds in beeld.