Mijn Series +

Shameless - Seizoen 7 (2016)

Komedie / Drama

ontwikkeld door Paul Abbott en John Wells
met William H. Macy, Emmy Rossum en Ethan Cutkosky

Frank Gallagher is de trotse vader van zes knappe, onafhankelijke kinderen, die beter af zouden zijn zonder hem. Het beetje geld dat ze nog hebben besteedt Frank in de kroeg totdat hij bewusteloos op de vloer ligt. Ondanks dat weten de kinderen steeds manieren te vinden om toch op te groeien. Het is wellicht geen familie zoals je ooit eerder bent tegengekomen, maar ze verontschuldigen zich er ook niet voor hoe ze zijn.

1. Hiraeth
  2. Swipe, Fuck, Leave
  3. Home Sweet Homeless Shelter
  4. I Am a Storm
  5. Own Your Shit
  6. The Defenestration of Frank
  7. You'll Never Ever Get a Chicken in Your Whole Entire Life
  8. You Sold Me the Laundromat, Remember?
  9. Ouroboros
  10. Ride or Die
  11. Happily Ever After
  12. Requiem for a Slut
avatar van DjFrankie
Weer een goed seizoen dit 7e, gebeurt weer van alles en we nemen weer afscheid van enkele bekende personages.