Mijn Series +

Shameless - Seizoen 11 (2020-2021)

Komedie / Drama

ontwikkeld door Paul Abbott en John Wells
met William H. Macy, Allen White en Cameron Monaghan

Frank Gallagher is de trotse vader van zes knappe, onafhankelijke kinderen, die beter af zouden zijn zonder hem. Het beetje geld dat ze nog hebben besteedt Frank in de kroeg totdat hij bewusteloos op de vloer ligt. Ondanks dat weten de kinderen steeds manieren te vinden om toch op te groeien. Het is wellicht geen familie zoals je ooit eerder bent tegengekomen, maar ze verontschuldigen zich er ook niet voor hoe ze zijn.

1. This Is Chicago!
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  • volgende aflevering: zondag 31 januari (aflevering 5)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.