Mijn Series +

Into the Badlands - Seizoen 2 (2017)

Actie / Avontuur

ontwikkeld door Alfred Gough en Miles Millar
met Daniel Wu, Orla Brady en Sarah Bolger

Eeuwen in de toekomst, is een feodale maatschappij ontstaan in de nasleep van de vernietiging van de beschaving. Dit gebied heet nu de Badlands en is verdeeld over zeven rivaliserende baronnen. Elke baron dwingt zijn gezag af met de hulp van loyale legers van getrainde moordenaars, bekend als Clippers. De meest dodelijke clipper is Sunny (Daniel Wu), de meest betrouwbare adviseur van baron Quinn. Quinn is al decennia lang de baron met de meeste macht in de Badlands, maar stuit op weerstand bij de nieuwste baron van het gebied, The Widow.

1. Tiger Pushes Mountain
  2. Force of Eagle's Claw
  3. Red Sun, Silver Moon
  4. Palm of the Iron Fox
  5. Monkey Leaps Through Mist
  6. Leopard Stalks in Snow
  7. Black Heart, White Mountain
  8. Sting of the Scorpion's Tail
  9. Nightengale Sings No More
  10. Wolf's Breath, Dragon Fire

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.