Mijn Series +

Inspector George Gently - Seizoen 3 (2010)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Mystery

ontwikkeld door Peter Flannery
met Martin Shaw, Lee Ingleby en Simon Hubbard

George Gently gaat over een Scotland Yard-detective van de oude stempel die zich in de jaren zestig van de vorige eeuw probeert te verzoenen met het feit dat de grens tussen politieagent en crimineel steeds vager begint te worden. Hij is een van de weinigen die het als zijn taak ziet om het land nog te dienen. Het is 1964, de vooravond van de seksuele revolutie. De toename van drugsgebruik zal het werk van de politie aanzienlijk veranderen. George Gently neemt in Northumberland de jonge ambitieuze Detective Sergeant Bacchus aan voor de eerste zaak. Maar is hij wel te vertrouwen. Hoe integer is hij?

1. Gently Evil
  2. Peace & Love

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.