Mijn Series +

Feuten - Seizoen 1 (2010)

Nederland

ontwikkeld door Pieter Kuijpers, Sander van Meurs, Iris Otten en Wynand Chocolaad
met Manuel Broekman, Tim Murck en Hanna Verboom

Feuten draait om de levens van een groep studenten die er alles aan doen om zich officieel lid van corporale vereniging 'H.S.C. Mercurius' te mogen noemen. Voordat ze dit mogen doen, moeten ze echter eerst de ontgroening doorstaan.

1. Welkom Stelletje Kutfeuten
  6. Olivier is Jarig
  7. Vader-kinddag
  8. Het Gala
avatar van ArthurDZ
Aardige serie over waarom ik nooit in een studentenvereniging ben willen gaan. Leuk sfeertje, maar qua plotting is het af en toe storend krom. Nipte voldoende, maar was het niet van al dat vrouwelijk schoon geweest, dan had ik de laatste aflevering waarschijnlijk niet eens gehaald.