Mijn Series +

Spitsbroers - Seizoen 1 (2015)

Belgiƫ

ontwikkeld door Kristof Hoefkens
met Oscar Willems, Joren Seldeslachts en Kris Cuppens

In Spitsbroers nemen de Moerman-broers de kijker tien weken lang op sleeptouw in de arena van het Belgische voetbal. Het spelletje is hun grote passie en ze dromen luidop van een carrière als profvoetballer. Een van de twee breekt door, de andere blijft met lege handen achter. Allebei moeten ze keuzes maken, omgaan met succes en falen, prijzen betalen. En allebei moeten ze volwassen worden.

1. Scouting
  8. De Stier
  9. Eenzaam aan de Top
  10. De Basis

avatar van Esteban
Seizoen 2 gaat aankomende maandag van start op VTM.