Mijn Series +

Falling Water - Seizoen 1 (2016)

Drama / Mystery

ontwikkeld door Gale Anne Hurd, Blake Masters en Henry Bromell
met David Ajala, Lizzie Brocheré en Will Yun Lee

Het verhaal van drie voor elkaar onbekende personen die zich realiseren dat zij aparte delen uit dezelfde droom dromen. Elk van hen heeft een mysterieuze en persoonlijke queest: de één is op zoek naar zijn verdwenen vriendin, de ander voor een verdwenen kind en nog iemand op zoek naar een middel om zijn catatonische moeder te genezen. Als zij dieper graven naar de betekenis van hun connectie met elkaar, beseffen ze dat de implicaties van hun persoonlijke lot veel groter is dan ze beseffen. De toekomst van de mensheid ligt in hun handen.

1. Don't Tell Bill
  7. Three Half Blind Mice
  8. The Well
  9. No Task for the Timid
  10. Circular Time

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.