Mijn Series +

Vikings - Seizoen 3 (2015)

Ierland / Canada
Avontuur / Drama

ontwikkeld door Michael Hirst
met Travis Fimmel, Katheryn Winnick en Clive Standen

Vikings speelt zich af aan het begin van het tijdperk van de Vikingen, het einde van de achtste eeuw, en brengt ons naar de brute en mysterieuze wereld van Ragnar Lothbrok, een Viking krijger en boer die niets liever doet dan ontdekken en plunderen op zee. Zijn ambities zetten hem op gespannen voet met zijn leider Earl Haraldson, die wil dat ze naar het arme Oosten gaan in plaats van naar het onbekende Westen. Wanneer Ragnar een verbond sluit met zijn vriend Floki om een nieuwe boot te bouwen en daarmee vervolgens toch naar het Westen te varen, barst het conflict pas echt los.

1. Mercenary
  8. To the Gates!
  9. Breaking Point
  10. The Dead
avatar van Dogie Hogan
Jammer dat Jessalyn Gilsig ("Siggi") zich heeft laten uitschrijven uit de serie. Altijd mooie verschijning en interessant personage.
Werd al achterdochtig toen ze bij de ziener duidelijk aangaf, dat ze haar macht terug wilde, maar er uiteindelijk toch vanaf zag, toen de gelegenheid daarvoor kwam.

avatar van joy4ever
Het derde seizoen trekt het niveau van de eerste twee seizoenen makkelijker door. Het wordt eigenlijk steeds boeiender. Je ziet ook dat het budget verhoogd is wat de serie ten goede komt. Mooie twist met Ragnar zijn schijndood. I win. Ik ben benieuwd of het daadwerkelijk tot een confrontatie gaat komen tussen Rollo en de andere groep Noormannen.