• 8.611.118 stemmen

Dead to Me - Seizoen 3 (2022)

Show titel: Dead to Me

Afleveringen: 10

Speelduur: 5 uur en 18 minuten

Ontwikkeld door: Liz Feldman

Met: Christina Applegate, Linda Cardellini en Sam McCarthy

Datum van release: donderdag 17 november 2022

Eerst uitgezonden op: Netflix (Nederland)

• Netflix Bekijk seizoen 3 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Dead to Me

Na de droevige en gewelddadige dood van haar man Jeff, is Jen verbittert en boos op de wereld. Wanneer Jen Judy ontmoet die ook een weduwe is, maar niet zo gespannen als Jen, bloeit er al snel een sterke en krachtige vriendschap op tussen hen. Maar als Jen de vriendschap van Judy toestaat om een integraal onderdeel van haar leven te worden, buiten het medeweten van Jen, verbergt Judy een duister en schokkend geheim.

Afleveringen Seizoen 3 (2022)

1. 1. We've Been Here Before

17 november 2022 (27 minuten)

Er komen pijnlijke herinneringen naar boven bij Jen in de nasleep van de aanrijding. Judy krijgt schokkend nieuws over Steve. Ben probeert zich het voorval te herinneren.

2. 2. We Need To Talk

17 november 2022 (31 minuten)

Terwijl Jen de moed verzamelt om Judy te vertellen wat de dokter heeft gevonden, eist Charlie antwoorden. Bens schuldgevoel vreet aan hem. De politie duikt op met vragen.

3. 3. Look at What We Have Here

17 november 2022 (32 minuten)

In afwachting van de testuitslag komen Jen en Judy meer te weten over het onderzoek naar de dood van Steve. Een vogeltje zet Nick ertoe aan Ben te benaderen.

4. Aflevering 4

17 november 2022 (31 minuten)

Een begrafenis zet de toon voor een dag waarop Judy slecht nieuws ontvangt en opnieuw contact maakt met een oude vriendin. Jen probeert een moedeloze Ben te troosten.

5. 5. We Didn't Think This Through

17 november 2022 (31 minuten)

Jen kampt met een lekkage en een spontaan feestje. Judy houdt een ingrijpende beslissing voor zichzelf. Ben belandt in een negatieve spiraal.

6. 6. We're Gonna Beat This Thing

17 november 2022 (32 minuten)

Jen probeert Judy optimaal te steunen met behulp van alles wat ze van haar moeder heeft geleerd. Perez maakt zich zorgen over Nicks vasthoudendheid rondom een bewijsstuk.

7. 7. Can We Be Honest?

17 november 2022 (29 minuten)

De in poncho gehulde Jen weet niet hoe ze het nieuws van de dokter met Judy moet delen. Ben besluit alles op te biechten. Nick zoekt de confrontatie met Perez.

8. 8. We'll Find a Way

17 november 2022 (30 minuten)

Jen worstelt met de verkoop van het huis van de buren en haar bezorgdheid over het FBI-onderzoek. Judy probeert nog wat langer in ontkenning te leven.

9. 9. We're Almost Out Of Time

17 november 2022 (36 minuten)

Judy is dan misschien klaar voor de toekomst, maar haar bff niet. Na een emotionele bekentenis probeert Jen een noodoplossing te vinden.

10. 10. We've Reached the End

17 november 2022 (39 minuten)

Op een vlucht naar Mexico worden Jen en Judy geconfronteerd met het verleden. Ze nemen beslissingen over de toekomst en zweren elkaar nooit in de steek te laten.

Alle Acteurs en Actrices

Karen

1 aflevering

avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

17 november op Netflix, zou eens tijd worden. Leuke serie.

Tevens het slotseizoen.

avatar van limelight73

limelight73

heerlijke serie.

avatar van _Se7en_

_Se7en_

• 1983 berichten

De humor in deze serie is zo lekker. De afleveringen duren wat korter dan gebruikelijk bij dergelijke series en mede daardoor blijft er een fijn tempo in zitten. Een behoorlijk 0drama en toch feel good, met personages die allemaal zeer menselijke kwaliteiten hebben, zowel positief als negatief. Wat deze serie echt goed maakt is toch wel echt de humor. Christina Applegate's personage is hilarisch in al haar chagrijnigheid en sarcasme.

avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

Prima laatste seizoen dat wat stroefjes start, maar dan steeds onderhoudender is. Christina Applegate doet het weer zo goed, als sarcastische, grumpy en te directe hoofdrolspeelster. Toch is het goed dat ze stoppen, alles is nu wel verteld en het werd ook wel een beetje een herhaling. Voor mijn gevoel lag de nadruk in dit laatste seizoen meer op drama dan op de zwarte humor. Op zich is dat niet erg, het is goed uitgevoerd. Dit kan vermoedelijk wel eens de laatste acteerklus van Applegate zijn, die MS heeft en steeds minder energie bezit. Heel erg jammer, naast een mooie vrouw vooral een hele goede actrice die haar rollen met enthousiasme en overtuiging speelde. Ze blijft voor mij toch voor eeuwig Kelly Bundy.