Mijn Series +

Dead to Me - Seizoen 2 (2020)

ontwikkeld door Liz Feldman
met Christina Applegate, Linda Cardellini en James Marsden

Na de droevige en gewelddadige dood van haar man Jeff, is Jen verbittert en boos op de wereld. Wanneer Jen Judy ontmoet die ook een weduwe is, maar niet zo gespannen als Jen, bloeit er al snel een sterke en krachtige vriendschap op tussen hen. Maar als Jen de vriendschap van Judy toestaat om een integraal onderdeel van haar leven te worden, buiten het medeweten van Jen, verbergt Judy een duister en schokkend geheim.

1. You Know What You Did
  8. It Had to Be You
  9. It's Not You, It's Me
  10. Where Do We Go from Here

avatar van brawljeff
Enorm genoten van het eerste seizoen, maar om eerlijk te zijn was ik de serie inmiddels weer compleet vergeten. Top dat er een tweede seizoen komt.

avatar van The Oceanic Six
Recensie Dead to Me – niet langer Kelly Bundy | Superguide

Moet de serie toch maar eens gaan bekijken denk ik.

avatar van Esteban
Ik vraag mij nu wel af of (spoiler, spoiler) James Marsden nog terugkeert. Op verscheidene sites staat hij als deel van de cast, ook hier. Flashbacks? Ik zou het wel fijn vinden, die chemistry zat goed.

avatar van nightbreed
Zo maar even de recap van S1 kijken en dan snel aan S2 beginnen.

Het 2e seizoen zat best goed in elkaar. In vrijwel elke aflevering zat een zeer ongemakkelijke situatie. De laatste 2 afleveringen waren echter erg flauw. De laatste 2 minuten daarentegen..... Een opening naar een 3e seizoen wellicht.

avatar van brawljeff
Leuk, maar een ietswat onnodig seizoen. Christina Applegate laat wederom zien hoe je drama en komedie op de juiste manier combineert. Ook de andere acteurs leveren prima werk. Over het algemeen vond ik dit seizoen qua verhaal en spanning wat minder sterk dan het eerste seizoen.

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
James Marsden vond ik erg vervelend in dit seizoen.