Mijn Series +

Private Practice - Seizoen 1 (2007)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Shonda Rhimes
met Kate Walsh, Paul Adelstein en KaDee Strickland

Private Practice is de spin-off van het populaire ziekenhuisdrama Grey’s Anatomy. Personages uit beide series zijn regelmatig over en weer in een gastrol te zien. In Private Practice staat het personage Addison Forbes Montgomery centraal. Ze is een gerenommeerde chirurg, gespecialiseerd in het behandelen van pasgeboren baby’s. Vrienden en oud-collega’s Naomi en Sam vragen haar om te komen werken bij de kleine Oceanside Wellness Center-kliniek in Santa Monica. Ze besluit op dit aanbod in te gaan en gaat voor een frisse start in het warme Los Angeles.

1. In Which We Meet Addison, a Nice Girl From Somewhere Else
  6. In Which Charlotte Goes Down the Rabbit Hole
  7. In Which Sam Gets Taken for a Ride
  8. In Which Cooper Finds a Port in His Storm
  9. In Which Dell Finds His Fight

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.