• 8.985.633 stemmen

Flaked - Seizoen 1 (2016)

Show titel: Flaked

Ontwikkeld door: Will Arnett en Mark Chappell

Met: Will Arnett, Lina Esco en Ruth Kearney

Datum van release: vrijdag 11 maart 2016

Plot Flaked

Chip woont in het zonnige Californisch stadje Venice aan het strand en staat klaar met raad en daad, maar als het om zijn eigen problemen gaat, is hij blind. Hij is alles kwijt, waaronder zijn reputatie. Maar er is één ding waarmee hij zijn leven weer op de rails kan krijgen: de waarheid.

Afleveringen Seizoen 1 (2016)

11 maart 2016 (30 minuten)

Chip is een herstellend alcoholist in Venice, Californië. Hij denkt de halve wereld te helpen maar heeft zelf hulp nodig om zijn leven op de rails te houden.

11 maart 2016 (30 minuten)

Chip confronteert zijn huurbaas om duidelijkheid over zijn winkel te krijgen en zorgt ervoor dat de date van Dennis en London gladjes verloopt.

11 maart 2016 (30 minuten)

Chip bezoekt zijn ex Tilly om zo zijn winkel te redden. Dennis en London hebben een date. Chip stelt Kara teleur en dat is niet de eerste keer.

11 maart 2016 (30 minuten)

Dennis bezoekt zijn moeder Jackie in Palm Springs samen met Chip en London. Het wordt een zeer emotioneel bezoek.

11 maart 2016 (30 minuten)

Chip is de nieuwe sponsor van Topher, die verrassend uit de hoek komt. Dennis helpt Kara met een probleem. Een vonk slaat over tussen London en Chip.

11 maart 2016 (30 minuten)

Na een ruzie met Dennis logeert Chip bij Cooler. De relatie tussen Dennis en Kara bloeit op. Een geheim over London komt aan het licht.

11 maart 2016 (30 minuten)

Chip komt iets verontrustends te weten over London. Dennis heeft een oogje op Kara.

11 maart 2016 (30 minuten)

Topher neemt wraak en daar heeft heel Venice last van. Dennis komt meer te weten over Chip en zijn web van leugens.

Bijzonder sympathieke serie met Will Arnett die ik altijd prettig vind acteren. De serie is licht drama en licht humoristisch maar brengt veel feel-good momenten en weet van begin tot eind te boeien. Ik kijk uit naar seizoen 2.