Mijn Series +

Age of Samurai: Battle for Japan - Seizoen 1 (2021)

1 stem

Documentaire

ontwikkeld door Simon George en Kate Harrison
met Masami Kosaka, Hayate Masao en de stem van Hiro Kanagawa

Age of Samurai volgt het verhaal van Date Masamune. Een beruchte Samurai die 400 jaar geleden streed in Japan. Hij stond bekend als de ‘eenogige draak’ omdat hij als kind zijn eigen oog uitstak nadat het besmet was geraakt met de mazelen. Zijn invloed is al die jaren later nog steeds voelbaar. De serie focust op het tijdperk waarin Japan nog niet onder centraal gezag stond en krijgsheren elkaar met bruut geweld te lijf gingen. Middels levendige re-en­act­ments en commentaren brengen ze de tumultueuze geschiedenis en machtsstrijd van het oorlogvoerende 16e-eeuwse feodale Japan tot leven.

1. The Rise of Nobunaga
  2. Seizing Power
  3. The Demon King
  4. Complete Control
  5. Catastrophe
  6. Birth of a Dynasty

avatar van The Oceanic Six
Iemand hier al mee begonnen?

avatar van brawljeff
Dit lijkt mij wel wat, dus ik ben ook erg benieuwd naar eerste reacties.