Mijn Series +

Turkije
Drama / Komedie

ontwikkeld door Necati Akpinar, Zumrut Arol Bekce en Cansu Aydin
met Engin Ozturk, Kürsat Alniaçik en Cengiz Bozkurt

Een tweede kans krijgen is gemakkelijk, maar er gebruik van maken is moeilijker dan men denkt. Gölge doet het vuile werk van Servet Nadir, door wie hij is opgevoed. Hij herinnert zich niets van zijn jeugd, maar gaat op zoek naar de foto die hem bindt aan zijn verleden. Gölge, die ontsnapt met de geheimen van Servet Nadir, zoekt zijn toevlucht in een kleermakerij van 50 vierkante meter in een wijk genaamd Güzelce. De inwoners van de wijk geloven dat hij Adem is, de zoon van Adil, de kleermaker die pas is overleden. Hoe moeilijk de buurt het ook heeft, Gölge zal de buurt veranderen en de buurt zal Gölge veranderen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Heel goede serie. Aanrader. Vlot en vermakelijk.