Mijn Series +

Pensacola: Wings of Gold - Seizoen 1 (1997-1998)

Actie / Drama

ontwikkeld door William Blinn
met James Brolin, Michael Trucco en Sandra Hess

Op de Pensacola marinebasis krijgt kolonel Bill "Raven" Kelly de opdracht een elite team van militairen te vormen. Hij kiest een gevechtspiloot, een helikopterpiloot, een elektronica-expert en een explosieven specialist. De Sea Dragons zijn geboren. Maar nu moet het echte werk nog beginnen, want de vier militairen kunnen maar moeilijk samenwerken. Aan Bill Kelly de taak een hecht team te vormen.

1. Yesterday, Upon the Stair: Part 1
  19. Stranger, Lover, Friend
  20. Great Expectations
  21. Broken Wings
  22. Not in My Back Yard

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.