Mijn Series +

The Astronauts - Seizoen 1 (2020-2021)

Familie / Sciencefiction

ontwikkeld door Daniel Knauf
met Miya Cech, Bryce Gheisar en Keith L. Williams

Het ruimtevaartuig Odyssey II wordt gelanceerd op een missie om een vreemd voorwerp op te halen dat mogelijk de mensheid zou kunnen redden. Het plan loopt snel mis wanneer vijf ongetrainde kinderen de veiligheidsmachtigingen van hun ouders gebruiken om het lege ruimteschip binnen te sluipen. Kort nadat ze aan boord zijn gegaan, activeert het ingebouwde AI-systeem de opstartprocedure. De kinderen kunnen niet voorkomen dat het schip wegschiet en moeten hun nieuwe rol als astronaut op zich nemen en moeilijke taken uitvoeren. Ondertussen haasten hun ouders zich om een manier te vinden om de situatie onder controle te krijgen.

1. COUNTDOWN
  7. Day 73
  8. Day 76
  9. Day 84
  10. Day 85

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.