Mijn Series +

Seutateueob - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titels: Start-Up | μŠ€νƒ€νŠΈμ—…

Zuid-Korea
Drama / Romantiek

met Bae Suzy, Nam Joo-Hyuk en Kim Seon-Ho

Seo Dal Mi droomt ervan om de Steve Jobs van Korea te worden. Ze is een avonturier die niet veel bezit, maar een groots plan voor zichzelf heeft. Daarnaast heeft ze ervaring in een breed scala aan deeltijdbanen en is ze een vitaal persoon. Nam Do San is de oprichter van Samsan Tech. Ooit was hij de trots van zijn familie als wiskundig genie, maar de afgelopen twee jaar gaat hij nergens heen met de investeringen van zijn bedrijf. Het blijkt dat Seo Dal Mi zich hem herinnert als haar ‘coole eerste liefde ', en hij besluit een startup te beginnen in de hoop dat Seo Dal Mi's misverstand werkelijkheid wordt.

1. Start-Up
  11. Exit
  12. Acqhire
  13. Comfort Zone
  14. Elevator Speech
  15. MVP (Minimum Viable Product)
  16. Scale Up

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.