Mijn Series +

All American - Seizoen 3 (2021)

ontwikkeld door April Blair
met Taye Diggs, Daniel Ezra en Samantha Logan

Spencer is een opkomende middelbare school footballspeler en student aan South Crenshaw High in South Central LA. Compton is de plek die hij zijn thuis noemt. Maar wanneer voetbalcoach Billy Baker van Beverly High School hem rekruteert om zich bij zijn team in Beverly Hills te voegen, overtuigen Spencer's moeder, Grace, en zijn beste vriend, Coop, Spencer dat het een kans is die hij moet grijpen. Nu moet Spencer door twee werelden navigeren: de zuidkant die hij kent en de welvarende wereld van Beverly Hills die hem een ‚Äč‚Äčkans heeft geboden voor iets groters.

1. Season Pass
  13. Aflevering 13
  14. Aflevering 14
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16
  • volgende aflevering: maandag 18 januari (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.