Mijn Series +

Resident Alien - Seizoen 1 (2021)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Justin Falvey, Darryl Frank, David Dobkin, Keith Goldberg, Mike Richardson en Chris Sheridan
met Alan Tudyk, Sara Tomko en Corey Reynolds

Een buitenaards wezen genaamd Harry maakt een noodlanding op aarde. Harry neemt de identiteit van een dokter aan en begint een eenvoudig leven te leiden in een kleine stad in Colorado. Het wordt echter een beetje penibel wanneer hij probeert om een lokale moord op te lossen en zich realiseert dat hij zich moet assimileren in zijn nieuwe wereld. Langzaam begint hij te worstelen met het morele dilemma van zijn geheime missie op aarde - uiteindelijk de vraag stellend: "Zijn mensen het waard om gered te worden?"

1. Pilot
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: woensdag 27 januari (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.