Mijn Series +

For All Mankind - Seizoen 2 (2021)

Drama / Sciencefiction

ontwikkeld door Ronald D. Moore, Matt Wolpert en Ben Nedivi
met Joel Kinnaman, Michael Dorman en Sarah Jones

Seizoen 2 begint een decennium later in 1983. Het is het hoogtepunt van de Koude Oorlog en de spanningen tussen de Verenigde Staten en de USSR zijn op hun hoogtepunt. Ronald Reagan is president en de grotere ambities van wetenschap en ruimteverkenning dreigen te worden verkwist nu de Verenigde Staten en de Sovjets het tegen elkaar opnemen om locaties op de maan die rijk zijn aan grondstoffen te controleren.

1. Every Little Thing
  7. Don't Be Cruel
  8. And Here's to You
  9. Triage
  10. The Grey
  • volgende aflevering: 19 februari 2021 (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.