Mijn Series +

Superman and Lois - Seizoen 1 (2021)

Alternatieve titel: Superman & Lois

Actie / Avontuur

ontwikkeld door Todd Helbing
met Tyler Hoechlin, Elizabeth Tulloch en Inde Navarrette

Na jaren van confrontaties met megalomane superschurken, monsters die grote schade aanrichten aan Metropolis, en zelfs buitenaardse indringers die het menselijk ras willen vernietigen komen Clark Kent en journalist Lois Lane oog in oog te staan met een van hun grootste uitdagingen ooit. Clark en Lois hebben te maken met alle stress, druk en complexiteit die het zijn van werkende ouders in de huidige samenleving met zich meebrengt. Naast het opvoeden van twee jongens moeten ze zich ook bezighouden met de vraag of hun zoons Jonathan en Jordan de Kryptonische superkrachten van hun vader krijgen naarmate ze ouder worden.

1. Pilot
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  1. Legacy of Hope (special)
  • volgende aflevering: dinsdag 9 maart (aflevering 3)

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Veelbelovend. Eerste aflevering was zeer goed te doen. Op naar de volgende aflevering.

Eerste aflevering was meer dan redelijk ook leuk concept om het 15 jaar later te laten beleven.