Mijn Series +

The Reagans - Seizoen 1 (2020)

Documentaire

ontwikkeld door Corey Reeser

Vierdelige serie waarin een van de machtigste en meest polariserende politieke stellen van onze tijd opnieuw wordt onderzocht. Bekroonde documentairemaker en journalist Matt Tyrnauer combineert archiefbeelden, grondig onderzoek en eerste-persoonsverslagen uit de binnenste cirkel van het paar om een ‚Äč‚Äčonthullend portret te maken van hun onwaarschijnlijke opkomst van Hollywood naar het presidentschap - en de machtige positie van Nancy Reagan aan het roer van hun ongekende partnerschap . Een verhaal over macht, de erfenis ervan en een politieke prestatie.

1. Part 1 - The Hollywood Myth Machine
  2. Part 2 - The Right Turn
  3. Part 3 - The Great Undoing
  4. Part 4 - In The Stars
  • volgende aflevering: zondag 29 november (aflevering 3)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.