Mijn Series +

Bridgerton - Seizoen 1 (2020)

Drama / Romantiek

ontwikkeld door Chris Van Dusen
met Phoebe Dynevor, Regé-Jean Page en de stem van Julie Andrews

Bridgerton volgt Daphne Bridgerton (Phoebe Dynevor), de oudste dochter van de machtige Bridgerton-familie, terwijl ze haar debuut maakt op de competitieve huwelijksmarkt van Regency London. In de hoop in de voetsporen van haar ouders te treden en een match te vinden die wordt aangewakkerd door ware liefde, lijken Daphne's vooruitzichten aanvankelijk ongeëvenaard. Maar terwijl haar oudere broer haar potentiële vrijers begint uit te sluiten, werpt het high society schandaalblad geschreven door de mysterieuze Lady Whistledown kritiek op Daphne.

1. Diamond of the First Water
  6. Swish
  7. Aflevering 7
  8. After the Rain
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 25 december te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.