Mijn Series +

Bimilui Soop - Seizoen 2 (2020)

Alternatieve titels: Stranger | Forest of Secrets | Secret Forest

1 stem

Zuid-Korea
Drama / Thriller

ontwikkeld door Studio Dragon
met Seung-woo Cho, Doona Bae en Joon-hyuk Lee

Bimilui Soop draait om Hwang Si-Mok, een openbaar aanklager met weinig inlevingsvermogen die zich op een zaak stort waarbij hij samen met een vrouwelijk politiedetective, Han Yeo-Jin, een moordzaak probeert op te lossen. Al snel wordt duidelijk dat bij deze zaak op grote schaal belangrijke politici zijn omgekocht. Dit maakt het er alles behalve gemakkelijk op om de ware moordenaar te pakken te krijgen. Si-Mok en Yeo-Jin zetten echter alles op alles om voor gerechtigheid te zorgen.

1. Aflevering 1
  13. Aflevering 13
  14. Aflevering 14
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16

Seizoen 1 was zo erg goed dat dit seizoen misschien wel zou kunnen tegen vallen en jammer genoeg was dat ook zo, van een acht naar een kleine vijf dus 2.5*, laten we hopen dat seizoen drie weer beter wórdt.