Mijn Series +

Niets Te Melden - Seizoen 1 (2020)

Belgiƫ

ontwikkeld door Peter Bouckaert
met Koen De Bouw, Jonas Van Geel en Charlotte Timmers

Een politiewagen, de centrale dispatch en de schuilplaats van een bende criminelen: deze drie locaties vormen het decor van de comedyserie ‘Niets Te Melden’. Verstopt in containers met koffiebonen sluist een belangrijk Antwerps drugskartel tonnen drugs het land binnen. Maar de recherche van patrouille 74 is hen op het spoor en houdt hen nauwlettend in de gaten.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

avatar van JorisTVmeter
Best nog wel leuk. Mocht gerust wat langer zijn deze serie. Eindelijk eens iets anders dat we zien van Koen De Bouw. Wim Willaert en Robrecht Vanden Thoren zijn een gouden duo. En dan uiteraard nog Charlotte Timmers, blij