Mijn Series +

Das Letzte Wort - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: The Last Word

Duitsland
Drama / Komedie

met Anke Engelke, Claudia Geisler-Bading en Nina Gummich

Als haar man na 25 jaar huwelijk plotseling overlijdt, barst de wereld van Karla uit elkaar. Onverwacht en tot verbazing van haar familie vindt ze echter energie in een nieuwe roeping: ze wordt begrafenisondernemer. Tegelijkertijd worstelt ze echter om haar eigen verlies te overwinnen en stort ze haar familie dieper in de chaos.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Heerlijke zwarte komedie, laat seizoen twee maar komen.