Mijn Series +

Soulmates - Seizoen 1 (2020)

Sciencefiction / Romantiek

ontwikkeld door William Bridges en Brett Goldstein
met Betsy Brandt, Charlie Heaton en David Costabile

Soulmates speelt zich 15 jaar in de toekomst af. De wetenschap doet een ontdekking die de levens van iedereen op de planeet verandert. Er verschijnt een test waarmee iedereen zijn of haar soulmate kan vinden. Middels zes verschillende verhalen komen de resultaten van deze nieuwe test en de impact van die resultaten op een groot aantal relaties aan bod.

1. Watershed
  2. The Lovers
  3. Little Adventures
  4. Layover
  5. Break on Through
  6. The (Power) Ballad of Caitlin Jones
  • volgende aflevering: maandag 26 oktober (aflevering 4)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.