Mijn Series +

Sister, Sister - Seizoen 1 (1994)

Komedie / Familie

ontwikkeld door Kim Bass, Gary Gilbert en Fred Shafferman
met Tia Mowry-Hardrict, Tamera Mowry-Housley en Jackée Harry

Tia Landry en Tamera Campbell zijn een tweeling. Ze werden echter gescheiden na de geboorte en beide door een ander gezin geadopteerd. Veertien jaar later komen ze elkaar per toeval tegen in een winkelcentrum. Tia en Tamera willen elkaar niet meer laten gaan en weten hun ouders ervan te overtuigen met zijn allen samen te gaan wonen. Dit leidt tot de nodige spanningen binnen het nieuwe gezin.

1. The Meeting
  10. Wedding Bells & Box Boys
  11. Mothers and Other Strangers
  12. The Concert
avatar van Robbie.T.
Toen ik jong was kwam dit altijd 's ochtends op SBS6 (ik meen op die zender). Vaste prik om dit samen met mijn broertje te kijken toentertijd.

Kwalitatief was het niet geweldig en mijn stem is ook echt vooral vanuit jeugdsentiment al waren de eerste paar seizoenen zeker niet slecht voor een jeugdshow. De latere seizoenen werden overigens wel steeds minder.

Weet ook wel vrij zeker dat ik dit geen re-watch moet geven. Laat me die nostalgie maar gewoon vasthouden