Mijn Series +

PEN15 - Seizoen 2 (2020)

ontwikkeld door Maya Erskine, Anna Konkle en Sam Zvibleman
met Maya Erskine, Anna Konkle en Mutsoko Erskine

PEN15 speelt zich af op de middelbare school in het echte leven. Maya Erskine and Anna Konkle spelen de 13 jaar oude versie van zichzelf, toen ze in 2000 de buitenbeentjes van de school waren. Omringd door echte dertienjarigen, die ervoor zorgen dat je beste dag in je leven een echte hel kan worden met één simpele potloodstreep.

1. Brandted
  2. Wrestling
  3. Vendy Wiccany
  4. Fool
  5. Bloody Maura
  6. Play
  7. One Fine Day

avatar van ZAP!
Nou, PEN15, deze is voor jou.